Majowo.pl Meble ogrodowe - huśtawki ogrodowe, fotele wiszące
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?

Tak. Zakupu można dokonać bez zakładania konta. W przypadku chęci zmiany, po zrealizowaniu zamówienia konto może zostać przekształcone z rodzaju Gościa na Klienta.

Jakie formy płatności są możliwe?

Możesz wybrać dowolny sposób płatności: szybkie płatności elektroniczne, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze lub rozłożenie na raty a nawet odroczenie płatności. Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób.

Jakim kurierem wysyłane są paczki?

Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich: Poczta Polska, Fedex, PEKAES lub Raben. To gabaryt paczki kwalifikuje ją do odpowiedniego przewoźnika.

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Każdy zakup dokonany do 12:00 wysyłany jest tego samego dnia. Pozostałe zamówienia realizowane są do 24h. Należy doliczyć 1-3 dni roboczych na dostarczenie paczki przez kuriera.

Gdzie znajdę dokument sprzedaży?

Dokumenty generowane są automatycznie oraz wysyłane elektronicznie na podany w zamówieniu adres e-mail.

Co w przypadku uszkodzenia paczki?

Jeśli zauważysz zewnętrzne naruszenie opakowania koniecznie spisz protokół szkody z Kurierem oraz prześlij wypełniony formularz reklamacyjny.

Jak skontaktować się ze sklepem majowo.pl?

Infolinia naszego Biura Obsługi Klienta dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Poza godzinami pracy możesz zamówić dedykowane połączenie, oddzwonimy. Zapraszamy również do kontaktu mailowego poprzez zakładkę KONTAKT, przez serwis allegro bądź bezpośrednią wiadomość na info@majowo.pl. Na wszystkie zapytania odpowiadamy do 24h.

Co jeśli produkt jest niedostępny?

Skontaktuj się z nami - będziemy mogli oszacować termin dostawy.Zachęcamy również do wyrażenia chęci otrzymania informacji drogą mailową o dostępności towaru na stronie www.majowo.pl - w odpowiedniej karcie produktu w kafelku "powiadom mnie".

Czy jest możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy. Konieczne jest wcześniejsze złożenia zamówienia oraz umówienie się na konkretny termin odbioru.

Czy mogę umówić dostawę na konkretny termin?

Standardowo paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Nie mamy wpływu na dokładną godzinę dostarczenia. Podczas składania zamówienia można dodać wiadomość dla kuriera, która zostanie załączona do paczki.

KLIENT/GOŚĆ KONTO MAJOWO.PL

Jak logować się na konto majowo.pl?

Na stronie majowo.pl w prawym górnym rogu znajduje się kafelek/przycisk/coś "Moje konto", który przekieruje Cię do danych logowania, a następnie do Twojego konta.

Co mogę sprawdzić na swoim koncie?

Po zalogowaniu uzyskujesz dostęp do historii zamówień oraz etapów realizacji. Na swoim koncie znajdziesz szczegóły zamówień, dokumenty sprzedaży oraz status realizacji. Poprzez konto dokonasz również szybkiego zwrotu. Pojawiają się tam również kupony rabatowe, które są dostępne tylko dla Ciebie.

ZAKUP ZAMÓWIENIA - BAZA WIEDZY

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak! Nasze Biuro Obsługi Klienta przejdzie z Tobą całą ścieżkę zakupu na majowo.pl

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Zachęcamy jednak do złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu - pozwoli to na jego sprawniejszą realizację.

Co w przypadku błędu płatności?

Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie płatności skontaktuj się z nami. Pozwoli to na weryfikację wpłaty oraz występującego błędu.

Czy jest możliwa płatność kartą u Kuriera?

Uzależnione jest to od oddziału doręczającego firmy kurierskiej. Zalecamy płatność gotówką przy pobraniu.

Gdzie znajdę link do śledzenia paczki?

O wysyłce przesyłki informujemy wiadomością, w której zawieramy numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki.

Czy możliwe jest wygenerowanie proformy?

Tak, prosimy tylko o komentarz do zamówienia.

TWOJE PRAWA REKLAMACJE & ZWROTY

Jak zgłosić reklamację?

Powiadomić nas o wadzie produktu możesz mailowo lub przez zakładkę Kontakt. Jednak prosimy o wypełnienie formularza, który proces reklamacji usprawnia i zdecydowanie przyspiesza. Formularz dostępny jest pod poniższym linkiem: Reklamacja

Jakie są możliwe żądania w ramach reklamacji?

W razie wady fizycznej możesz żądać wymiany towaru na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub przy wadzie istotnej - odstąpienia od umowy.

Na jaki czas produkty są objęte gwarancją?

Bierzemy odpowiedzialność za produkt przez dwa lata od momentu wydania rzeczy.

Ile trwa rozstrzygnięcie reklamacji?

Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego na wskazany adres mailowy wysyłana jest wiadomość z numerem reklamacji oraz linkiem umożliwiającym śledzenie statusu reklamacji. Dział reklamacji odpowiada na zgłoszenie w ciągu 14 dni roboczych.

Jak odesłać zakupiony produkt, który był reklamowany?

Odbiór reklamowanego produktu, koszt wymiany i naprawy bierzemy na siebie.

Czy reklamacja może być odrzucona?

Tak. Dział reklamacji weryfikuje uszkodzony/brakujący produkt i decyzja może być odmowna. Zdarza się to w wyjątkowych sytuacjach. Dodatkowo w przypadku wymiany lub naprawy reklamacja może zostać odrzucona, jeśli byłaby ona niemożliwa do zrealizowania przez sprzedawcę lub wiązała się z nadmiernymi kosztami.

Mam problem z wybraniem produktu w formularzu reklamacyjnym - jak to zrobić?

W polu przeznaczonym do wyboru produktu należy wpisać nazwę zgodnie z nazwą widniejącą na dokumencie sprzedaży.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium