PRZYDATNE INFORMACJE

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tak. Zakupu można dokonać bez zakładania konta. W przypadku chęci zmiany, po zrealizowaniu zamówienia konto może zostać przekształcone z rodzaju Gościa na Klienta.
Możesz wybrać dowolny sposób płatności: szybkie płatności elektroniczne, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze lub rozłożenie na raty a nawet odroczenie płatności. Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób.
Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich: Poczta Polska, Fedex, PEKAES lub Raben. To gabaryt paczki kwalifikuje ją do odpowiedniego przewoźnika.
Każdy zakup dokonany do 12:00 wysyłany jest tego samego dnia. Pozostałe zamówienia realizowane są do 24h. Należy doliczyć 1-3 dni roboczych na dostarczenie paczki przez kuriera.
Dokumenty generowane są automatycznie oraz wysyłane elektronicznie na podany w zamówieniu adres e-mail.
Jeśli zauważysz zewnętrzne naruszenie opakowania koniecznie spisz protokół szkody z Kurierem oraz prześlij wypełniony formularz reklamacyjny.
Infolinia naszego Biura Obsługi Klienta dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Poza godzinami pracy możesz zamówić dedykowane połączenie, oddzwonimy. Zapraszamy również do kontaktu mailowego poprzez zakładkę KONTAKT, przez serwis allegro bądź bezpośrednią wiadomość na info@majowo.pl. Na wszystkie zapytania odpowiadamy do 24h.
Skontaktuj się z nami - będziemy mogli oszacować termin dostawy.Zachęcamy również do wyrażenia chęci otrzymania informacji drogą mailową o dostępności towaru na stronie www.majowo.pl - w odpowiedniej karcie produktu w kafelku "powiadom mnie".
Tak, odbiór osobisty jest możliwy. Konieczne jest wcześniejsze złożenia zamówienia oraz umówienie się na konkretny termin odbioru.
Standardowo paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Nie mamy wpływu na dokładną godzinę dostarczenia. Podczas składania zamówienia można dodać wiadomość dla kuriera, która zostanie załączona do paczki.
KLIENT/GOŚĆ

KONTO MAJOWO.PL

Na stronie majowo.pl w prawym górnym rogu znajduje się kafelek/przycisk/coś "Moje konto", który przekieruje Cię do danych logowania, a następnie do Twojego konta.
Po zalogowaniu uzyskujesz dostęp do historii zamówień oraz etapów realizacji. Na swoim koncie znajdziesz szczegóły zamówień, dokumenty sprzedaży oraz status realizacji. Poprzez konto dokonasz również szybkiego zwrotu. Pojawiają się tam również kupony rabatowe, które są dostępne tylko dla Ciebie.
ZAKUP

ZAMÓWIENIA - BAZA WIEDZY

Tak! Nasze Biuro Obsługi Klienta przejdzie z Tobą całą ścieżkę zakupu na majowo.pl
Tak. Zachęcamy jednak do złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu - pozwoli to na jego sprawniejszą realizację.
Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie płatności skontaktuj się z nami. Pozwoli to na weryfikację wpłaty oraz występującego błędu.
Uzależnione jest to od oddziału doręczającego firmy kurierskiej. Zalecamy płatność gotówką przy pobraniu.
O wysyłce przesyłki informujemy wiadomością, w której zawieramy numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki.
Tak, prosimy tylko o komentarz do zamówienia.
TWOJE PRAWA

REKLAMACJE & ZWROTY

Powiadomić nas o wadzie produktu możesz mailowo lub przez zakładkę Kontakt. Jednak prosimy o wypełnienie formularza, który proces reklamacji usprawnia i zdecydowanie przyspiesza. Formularz dostępny jest pod poniższym linkiem:https://mirpol.reklamator.com.pl/issue/register/RMtrw/pl.html
W razie wady fizycznej możesz żądać wymiany towaru na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub przy wadzie istotnej - odstąpienia od umowy.
Bierzemy odpowiedzialność za produkt przez dwa lata od momentu wydania rzeczy.
Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego na wskazany adres mailowy wysyłana jest wiadomość z numerem reklamacji oraz linkiem umożliwiającym śledzenie statusu reklamacji. Dział reklamacji odpowiada na zgłoszenie w ciągu 14 dni roboczych.
Odbiór reklamowanego produktu, koszt wymiany i naprawy bierzemy na siebie.
Tak. Dział reklamacji weryfikuje uszkodzony/brakujący produkt i decyzja może być odmowna. Zdarza się to w wyjątkowych sytuacjach. Dodatkowo w przypadku wymiany lub naprawy reklamacja może zostać odrzucona, jeśli byłaby ona niemożliwa do zrealizowania przez sprzedawcę lub wiązała się z nadmiernymi kosztami.
W polu przeznaczonym do wyboru produktu należy wpisać nazwę zgodnie z nazwą widniejącą na dokumencie sprzedaży.